La Călțun, printre nori

Plim­barea printre nori s‑a întâm­plat în weekend-ul tre­cut și a fost, la pro­priu și la fig­u­rat, celestă. Șapte drumeți au ostenit pe urcușurile și coborâșurile muntelui, flan­cați spre nord de norii cețoși ai Ardealu­lui și spre sud de un cer senin cu soare. A fost greu și fru­mos, adică a fost bine, exact cum ar fi tre­buit să fie. Ploaia ne‑a ocolit toată ziua, lăsându-ne să savurăm plăcerea dru­mu­lui, iar seara am hotărât să nu ne forțăm norocul și să coborâm. Am fost insiprați — noaptea urmă­toare și dimineața de duminică cred că au fost destul de umede pe creastă.

Până pe Negoiu au ajuns doar doi din­tre noi, ceilalți ne-am golit bateri­ile pe inter­minabilul urcuș spre vâr­ful Lăițel, dar tot ne mân­drim că am ajuns la Călțun. Restul e mai greu de spus în cuvinte. Imag­inile vă vor lămuri mai bine cum e printre nori.

Traseu și fotografii

Comentează pe Facebook...

Comentează pe blog...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Abonează-te...

Trimite-mi articolele noi la:

Am înțeles termenii și condițiile în care sunt utilizate datele mele.